LOUIS PURPLE – DIN PORTOFOLIUL NOSTRU: EXCELENTA SI PROFESIONALISM

   Traversam cu totii o epoca dominata de consum, fapt care a transformat piata actuala in una foarte competitiva, care tine in continua priza producatorii, preocupati in permanenta de cautarea unor solutii  care sa le asigure afirmarea si succesul in afaceri. Sectorul fashion este de departe unul dintre cele mai solicitante in acest sens, oferta este foarte bogata, din fericire si cererea e pe masura, deoarece un lucru va ramane mereu neschimbat – oamenilor le place sa arate bine si sa se imbrace frumos. In aceste conditii calitatea produselor si serviciilor oferite este cea care face diferenta in acest domeniu, iar unul dintre cei mai importanti clienti cu care am avut placerea sa lucram de-a lungul catorva ani – brandul francez Louis Purple, lider pe piata costumelor barbatesti pe piata din Franta si nu numai, poate fi considerat un etalon din acest punct de vedere. In prezent acesta este foarte prezent si pe piata romaneasca, castigandu-si o clientela fidela, datorita calitatii ireprosabile a produselor si croiului impecabil.

   Colaborarea noastra a inceput in anul 2008, timida la inceput aceasta a evoluat simtitor de la an la an, datorita faptului ca si noi la randul nostru am oferit calitate si i-am sprijinit in demersul de amenajare si mobilare atat al spatiilor de lucru din cadrul fabricii inaugurate la noi in tara precum si al celor de desfacere, aflate pe teritoriul tarii cat si in afara ei, astfel incat in prezent putem numara cateva magazine mobilate in orase precum Dublin, Praga si New York.

   Datorita investitiilor dezvoltarii continue, incepand cu anul 2014 brandul Louis Purple a trecut la urmatorul nivel, prin deschiderea unei retele de magazine de lux situate in cele mai mari centre comerciale din marile orase ale Romaniei precum Iasi, Timisoara, Cluj Napoca, Bucuresti si Constanta, urmate de inca doua locatii in Franta si Germania, toate mobilate de catre echipa Global Design Suceava.

   Mobilierul joaca un rol foarte important in ceea ce priveste impresia creata clientului odata ce trece pragul unui magazin. Bineinteles ca si celelalte elemente din decor contribuie la asta, un ambient aranjat frumos si cu mult bun gust, fiind considerat o carte de vizita pentru o astfel de afacere si o buna modalitate pentru a convinge clientul sa revina. Fiind vorba de magazine adresate domnilor, intreaga amenajare este dominata de valente masculine, pornind de la culori sobre si elegante si pana la finisaje. Pentru realizarea mobilierului a fost folosit MDF infoliat cu finisaj Makassar Lucios, care reproduce o esenta lemnoasa exotica, suprafetele lucioase aducand un plus de leganta si pretiozitate, precum si panouri MDF cu finisaj Woodline Creme, in nuanta deschisa, pentru a se obtine un contrast placut.

   Pe langa aspectul mobilierului, o pondere foarte mare, in ceea ce priveste confortul resimtit de client cand se afla intr-un magazin, o are functionalitatea acestuia. Acesta trebuie gandit pana la cele mai mici detalii, pentru a oferi suficient spatiu de expunere pentru produse, intr-o maniera aerisita, fara a le aglomera, precum si pentru a oferi un acces facil la ele si libertate de miscare.

   La impartirea si gestionarea spatiului destinat expunerii nimic nu a fost lasat la voia intamplarii ci gandit astfel inacat fiecare sacou, camasa, pantalon si pana si cele mai mici obiecte vestimentare precum cravatele sa fie aranjate individual astfel incat totul sa fie vizibil si usor de manevrat, asigurandu-le clientilor o experienta cat mai placuta in timpul petrecut in magazin. Stim cu totii cat de iritant si obositor este sa cautam ceva care sa ne placa printre rafturi inghesuite si aglomerate.

   Suntem convinsi ca brand-ul Louis Purple isi va pastra in continuare treiectoria ascendenta in acest domeniu al afacerilor si isi va onora clientela cu produse de calitate. Facand o retrospectiva a colaborarii noastre tot ce putem spune este ca suntem bucurosi ca acesta ne-a acordat incredere si mandri de faptul ca prin mobilierul realizat am contribuit intr-o oarecare masura la ceea ce reprezinta in prezent acest brand de succes. Suntem nerabdatori sa aflam ce ne rezarva viitorul din punct de vedere al acestei colaborari!

Pentru cei care doresc sa vizualizeze produsele celor de la Louis Purple, accesati: www.louispurple.com

Articol preluat din www.global-design.ro
Credits to: Olesia POLICIUC.
0 raspunsuri

Lasă un răspuns

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Lasa-ne un raspuns. Multumim!

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.